Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

"Το Πρόγραμμα και οι Θέσεις μου", για να δοθεί λύση στο πρόβλημα της Ελληνικής Οικονομίας και όχι μόνο...!!!



1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πλήρη αναμόρφωση του Φορολογικού συστήματος , με κατάργηση της Πολυνομίας και της Γραφειοκρατίας , Ουσιαστικά και όχι τυπικά , βασιζόμενη σε Αναπτυξιακού τύπου μοντέλο και όχι σε Φοροεισπρακτικό , όπως είναι το σημερινό .

  • · Εθνικοποίηση τουλάχιστον 2 Τραπεζών , της Νέας Αγροτικής Τράπεζας και της Αναπτυξιακής Τράπεζας και ένταξή τους στο Γενικό πλαίσιο Ανάπτυξης και αναδόμησης της Χώρας . Οι δυο αυτές Τράπεζες θα αποτελέσουν τον θεμέλιο λίθο της Οικονομικής Ανάπτυξης της Χώρας.
  • · Ένας φορολογικός συντελεστής για τις Επιχειρήσεις , ανταγωνιστικός με τις γείτονες Χώρες . Αυτός προσδιορίζεται στο 10%- 15% .
  • · Ένας φορολογικός συντελεστής για τους μισθωτούς , ανεξάρτητα του ύψους των εισοδημάτων τους και με αφορολόγητο τα 10.000 ευρώ . Αυτός προσδιορίζεται στο 12 % .
  • · Ένας φορολογικός συντελεστής για τους συνταξιούχους , ανεξάρτητα του ύψους των εισοδημάτων τους και με αφορολόγητο τα 12.000 ευρώ . Αυτός προσδιορίζεται στο 5 % .
  • · Απλοποίηση των Φορολογικών δηλώσεων , σε έντυπο όχι μεγαλύτερο της μιας (1) σελίδας .
  • · Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και αντικατάστασή του από τον φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας.
  • · Αναλογική διαγραφή των φορολογικών προστίμων και προσαυξήσεων παρελθόντων οικονομικών ετών στις Φορολογικές και Ασφαλιστικές υποχρεώσεις Πολιτών και Επιχειρήσεων, με βάση τις αρχές της καλής πίστης των συναλλασσομένων .
  • · Υιοθέτηση της αρχής της αναλογικότητας σε όλες τις πράξεις επιβολής προστίμων και προσαυξήσεων επί ασφαλιστικών και φορολογικών διαφορών.
  • · Κατάργηση της προσωποκράτησης για χρέη προς το Δημόσιο και τους οργανισμούς σε φορολογικές και ασφαλιστικές διαφορές και αποποινικοποίηση της αδυναμίας πληρωμών συνέπεια μερικής ή ολικής απώλειας της φοροδοτικής ικανότητας.
  • · Καθιέρωση Ηλεκτρονικής Κάρτας συναλλαγών , σε σύνδεση με τις εφαρμογές του TAXIS, Ηλεκτρονική Τιμολόγηση των εμπορευμάτων και υπηρεσιών και εγκατάσταση συστήματος παρακολούθησης συναλλαγών.
  • · Επαναυπολογισμός των Επιχειρηματικών Δανείων , με νέο επιτόκιο 5 %.
  • · Επανυπολόγιση των ιδιωτικών δανείων , τα μεν στεγαστικά με νέο επιτόκιο 2% , τα υπόλοιπα (κάρτες κλπ) με επιτόκιο 5%.
  • · Αποδέσμευση της ατομικής Περιουσίας των Επιχειρηματιών , από τις Επιχειρηματικές τους δραστηριότητες .
  • · Αυτόματος συμψηφισμός οφειλών και απαιτήσεων στις συναλλαγές με το Ελληνικό Δημόσιο , ιδιωτών και επιχειρήσεων .
  • · Αλλαγή του πλαισίου που διέπει τις επιταγές, κατάργηση της σημερινής μορφής τους και αντικατάσταση με νέου Τύπου επιταγές , εγγυημένες από τις Τράπεζες.
  • · Απελευθέρωση εισαγωγής Ξένων επιχειρηματικών κεφαλαίων στη Χώρα , χωρίς κανέναν περιορισμό ή διερεύνηση , όταν πρόκειται να επενδυθούν , αλλά Πλήρη Τραπεζική παρακολούθηση αυτών από τη στιγμή εισόδου .
  • · Απελευθέρωση εισαγωγής Ιδιωτικών κεφαλαίων στη Χώρα , χωρίς κανένα περιορισμό ή διερεύνηση , υπό την προϋπόθεση της Πλήρης Τραπεζικής παρακολούθησης αυτών από τη στιγμή εισόδου.
  • · Επαναυπολογισμό των οφειλών στα Ασφαλιστικά Ταμεία , με γνώμονα την ασφαλιστική κλάση επιλογής του Ασφαλισμένου και όχι του Ταμείου και διαχωρισμό των εισφορών σε συνταξιοδοτικές και Ιατροφαρμακευτικές στα Ασφαλιστικά ταμεία ,
  • · Μελέτη των ζημιών που έχουν υποστεί διάφοροι επαγγελματικοί κλάδοι από την απελευθέρωση των επαγγελμάτων και απόδοση δικαιοσύνης (φορολογικής ή ταμειακής ) σε αυτούς . (Εκμεταλλευτές ΤΑΧΙ , Φορτηγών ΔΧ κλπ)
  • · Με την είσοδο των Αγροτών σε βιβλία εσόδων-εξόδων , είναι τελείως περιττή η επιβάρυνση με ΦΠΑ των αγορών και των δαπανών τους . Ακόμη επειδή ο πρωτογενής τομέας αποτελεί τον πρώτο κλάδο Ανάπτυξης της Χώρας , όλες οι Ενισχύσεις , Επιδοτήσεις κλπ θα είναι Αφορολόγητες . Μείωση και του ειδικού φόρου στο 50% στα καύσιμα.
  • · Επέκταση όμοιας πολιτικής και στην αλιεία . Ανάπτυξη επιλεγμένων Κόλπων και οριοθέτησή τους ανάλογα με την καταλληλότητά τους , ως αλιευτικοί Εθνικοί Τόποι (Βλέπε Αμβρακικός ) .
  • · Εφαρμογή Ειδικής Ξενοδοχειακής Φορολογικής Πολιτικής . Στις ξενοδοχειακές μονάδες όλης της Χώρας , το ΦΠΑ δεν πρέπει να υπερβαίνει το 5% , ειδικά στις υπηρεσίες διαμονής και 8% στις υπηρεσίες διατροφής και άλλων υπηρεσιών .
  • · Αντίθετα , υποχρέωση όλων των καταστημάτων σίτισης και όλων των Ξενοδοχειακών μονάδων της Χώρας , στη καθιέρωση προσφοράς 1 γεύματος , με Ελληνικά Ψάρια , Ιχθυοτροφείου ή αλιευμάτων , με διατίμηση στα 5 ευρώ η μερίδα .


2. ΥΓΕΙΑ

Η απόλυτη ισονομία στη Δημοκρατία, κρίνεται από τη στάση της απέναντι στην ισότιμη μεταχείριση των Πολιτών. Ιδιαίτερα δε, στο ευαίσθητο και κρίσιμο θέμα της υγείας.

Βασικός πυλώνας στην υγεία είναι, η παροχή της Πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες της. Η θεσμοθέτηση του "οικογενειακού γενικού γιατρού" είναι η βάση στην αναβάθμιση της υπόθεσης υγεία για τον πολίτη.

Η δημιουργία των "αστικών κέντρων υγείας" με πλήρη στελέχωση των ιατρείων, από γιατρούς όλων των ειδικοτήτων, θα προσφέρει άμεση πρόσβαση των περιαστικών πολιτών των μεγαλουπόλεων, επιτυγχάνοντας την αποσυμφόρηση των νοσοκομείων, σε επίπεδο παροχής πρωτοβάθμιας -και κατά περιπτώσεις- δευτεροβάθμιας περίθαλψης.

Η πλήρης στελέχωση των κέντρων υγείας σε επίπεδα: Μέσων, ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, δίνει και μια ανάσα στην "ξεχασμένη" περιφέρεια ιδιαίτερα δε στις απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές. Διασφαλίζοντας στους κατοίκους των περιοχών αυτών αμεσότητα πρόσβασης στην ιατρική περίθαλψη.

Επίσης μέσω των κέντρων αυτών θα δοθεί η έμφαση που λείπει σε επίπεδα ενημέρωσης και πρόληψης ασθενειών στις αρχικές τους συμπτωματολογίες .

Όσον αφορά στα υφιστάμενα νοσοκομεία της ηπειρωτικής χώρας και για την τριτοβάθμια περίθαλψη, με κριτήριο πλέον τα πληθυσμιακά δεδομένα και σε επίπεδο περιφέρειας, στοχεύουμε στην εξειδίκευση μιας πρότυπης νοσηλευτικής μονάδας στην έδρα κάσθε νομού. Που θα παρέχει περίθαλψη πρότυπου νοσοκομείου, στις βασικότερες ειδικότητες της ιατρικής ( ενδεικτικά: παθολογικό, καρδιολογικό, χειρουργικό, ορθοπεδικό κλ.π.) Νοσοκομείο πλήρως αυτονομημένο με τμήματα επειγόντων περιστατικών . Ανακόπτοντας με την αναβάθμιση αυτή των πρότυπων νοσηλευτικών μονάδων, τον συνωστισμό ασθενών στα τρία τέσσερα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας και τις άσκοπες, σε πολλές περιπτώσεις, διακομιδές.

Η αξιολόγηση από τα πρωτοβάθμια κέντρα περίθαλψης και η διακομιδή των περιστατικών στα εξειδικευμένα

Πρότυπα αυτά νοσοκομεία, θα γίνεται σε δεύτερο χρόνο και αφού κριθεί αναγκαίο.

Η αναβάθμιση του ΕΚΑΒ και η πλήρης επάνδρωση με ιατρικό & νοσηλευτικό δυναμικό, με παράλληλο εμπλουτισμό των μονάδων του ΕΚΑΒ, με εξελιγμένο μηχανολογικό εξοπλισμό θα προσφέρει την πλέον αξιόπιστη επιτόπια διάγνωση , κατευθύνοντας το περιστατικό στην αντίστοιχη μονάδα φροντίδας.

Αξιολογώντας παράλληλα το επείγον ή το χρόνιο μιας

Πάθησης και δρομολογώντας την αντίστοιχη διακομιδή. Ιδιαίτερα δε, περιοχές της νησιωτικής Ελλάδας.


Η απρόσκοπτη και δωρεάν διασφάλισης της φαρμακευτικής αγωγής σε χρόνιες και ανίατες παθήσεις είναι το αυτονόητο. Αλλά και η πλήρης κάλυψη των ασφαλισμένων με ποσοστιαία συμμετοχή κατά περίπτωση και σε όλες τις λοιπές παθήσεις, θα είναι η βάση του παρόντος προγράμματος.

Θεσμοθετούμε την ηλεκτρονική κάρτα υγείας. Για κάθε πολίτη της χώρας. Ασφαλισμένο ή μη. Στην κάρτα θα αποτυπώνεται ηλεκτρονικά: 1. Οι ιατρικές εξετάσεις και τα αποτελέσματά τους 2) Ο έλεγχος της διακίνησης του φαρμάκου 3) το πλήρες ιστορικό της φαρμακευτικής αγωγής. Ούτως ώστε, να αποφευχθεί η πολυφαρμακία και η υπερσυνταγογράφηση, καθώς επίσης και οι εκ του περισσού επαναλήψεις των ιδίων εξετάσεων που στατιστικά τουλάχιστον μέχρι σήμερα αποσκοπούσαν στον πλουτισμό των ιδιωτικών ιατρικών εργαστηρίων. Και στον αντίστοιχο οικονομικό μαρασμό των ασφαλιστικών ταμείων.

Θεσμοθετείται άμεσα η Κρατική Φαρμακοποθήκη. Με μέριμνα και αιγίδα του αναβαθμισμένου ΕΟΦ. Αναβάθμιση που στοχεύει στον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής του φαρμάκου γενικώς την διαχείριση των συνταγογραφήσεων για τους ανασφάλιστους ειδικότερα, σύμφωνα και με τις εκάστοτε πολιτικές αποφάσεις των κυβερνήσεων, καθώς επίσης και στον απόλυτο έλεγχο των διακινουμένων/εγκεκριμένων στην αγορά φαρμάκων.

Θεσμοθετείται τέλος η δημιουργία Πανελλήνιου Κέντρου προμηθειών. Που θα μεριμνά για τις πάσης φύσεως προμήθειες σε εθνικό επίπεδο: Από μια γάζα ή μια σύριγγα μέχρι κι έναν αξονικό τομογράφο. Όλες οι μονάδες περίθαλψης θα υποβάλλουν κατάσταση αναγκαίων υλικών ανά δίμηνο στην περιφέρεια . Αυτές οι ανάγκες αθροίζονται και ομαδοποιούνται από την περιφέρεια και αποστέλλονται στο Υπουργείο Υγείας. Ανά τρίμηνοο το Υπουργείο Υγείας και με διαφανή κλήρωση συγκροτεί την επιτροπή διαγωνισμού με γιατρούς από όλη τη χώρα και όλων των ειδικοτήτων. Η επιτροπή προβαίνει στην διακήρυξη/δημοπράτηση των υλικών με διεθνείς διαγωνισμούς. Υλικά ή φάρμακα που παράγονται από Ελληνικές επιχειρήσεις και φαρμακοβιομηχανίες κατ΄ εξαίρεση μπορούν να ανατεθούν απευθείας. Με βάση κοινωνικά και γεωγραφικά κριτήρια.

Τέλος ο σεβασμός των ανακοινώσεων αλλά και των αποφάσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, θα είναι και η μέγιστη διασφάλιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας προς τον πολίτη.



3. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ

Η πολυνομία/αντινομία, οι πολλαπλές παραβιάσεις του Συνταγματικού χάρτη της χώρας, η επικαιροποίηση πολλών πεπαλαιωμένων άρθρων του ισχύοντος Συντάγματος, τα επαίσχυντα άρθρα του (όπως ο νόμος περί ευθύνης/ανευθυνότητας των υπουργών) η άμεση ίδρυση Συνταγματικού Δικαστηρίου και πολλά άλλα, αποτελούν τις άμεσες πολιτικές προτεραιότητες της νέας βουλής. Οι πρόωρες εκλογές φρενάρισαν την διαδικασία αναθεώρησης του Συντάγματος μην επιτρέποντας την θεσμοθέτηση μιας αναθεωρητικής βουλής. Στο θέμα πρέπει να βρεθεί άμεσα λύση. Πέρα και έξω από χρονοκαταληκτικές προθεσμίες. Μεσοπρόθεσμα ωστόσο αρκεί η ψήφιση μιας σειράς παράπλευρων νόμων που θα αίρουν τις κάθε λογής και διαβάθμισης στρεβλώσεις του καταστατικού χάρτη της χώρας. Με ταυτόχρονη θεσμοθέτηση της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας απευθείας από τον λαό .



4. ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ ΑΜΥΝΑ

«Η τους όπλοις κρατείν ή τοις κρατούσιν φίλον είναι» έλεγαν οι αρχαίοι. Σε έναν κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται και σε μια Ευρώπη που κυκλώνεται πανταχόθεν από :

πολέμους, εξαθλιωμένους και πεινασμένους από τους πολέμους λαούς των πολεμικών συρράξεων, από πολιτικούς αριβισμούς, διεκδικήσεις εδαφών από γείτονες , θρησκευτικές μισαλοδοξίες, και ολοκληρωτικούς θρησκευτικούς πολέμους σε κάποια στιγμή στο μέλλον, η συμμετοχή της χώρας σε πολιτικούς και πολεμικούς συνασπισμούς, είναι επιβεβλημένη.

Τόσο η γεωγραφική,όσο και η πολιτική θέση της Ελλάδας, είναι συνδεδεμένη με τη Δύση. Αποτελώντας ωστόσο η χώρα, το ακρότατοσύνορο της Ευρώπης, εκ των πραγμάτων είναι ο Ακρίτας και ο φύλακας, μιας ολόκληρης Ηπείρου. Με δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χερσαία και θαλάσσια σύνορα. Και Εκατοντάδες χιλιάδες τετραγωνικά μίλια πελάγους. Οι εθνικές αμυντικές δαπάνες, εξ αιτίας αυτών των συγκυριών είναι τεράστιες και δυσβάσταχτες για μια φτωχή χώρα.

Ο διαβόητος Ευρωπαϊκός Στρατός, η πολυδιαφημισμένη Ευρωπαϊκή Εξωτερική Πολιτική και η πολιτική -με μια κουβέντα- ενοποίηση της Ευρώπης, δίκην ομοσπονδίας κρατών, ναι μεν παραμένει ως προοπτική, αλλά κινείται με ρυθμούς χελώνας. Με την Ελλάδα, να παραμένει το νοτιότερο άκρο της Ευρώπης, αποτελώντας τον πρώτο σταθμό-και επιλογή-των κατατρεγμένων της Αφρικής και της Ασίας, για μια απόδραση και εγκατάσταση στη Δύση. Έχοντας συν τοις άλλοις να αντιμετωπίσει κι έναν πολεμοχαρή γείτονα την Τουρκία, που αρνείται να δεχτεί πίσω στα πλαίσια της επανοπροώθησης τους λαθρομετανάστες που ξεκινούν από τα εδάφη της και τις παραλίες της εκεί πλευράς του Αιγαίου. Με αποτέλεσμα, να σφραγίζονται τα όποια ταξιδιωτικά έγγραφα των λαθρομεταναστών, με χώρα εισόδου την Ελλάδα. Σάμπως οι λαθρομετανάστες που μας κατακλύζουν, να μας προέκυψαν από παρθενογένεση. Με την Ελλάδα, να έχει μετατραπεί σε μια απέραντη αποθήκη ψυχών. Και σωμάτων.

Η κοντόφθαλμη πολιτική των εταίρων μας πάνω στο θέμα πρέπει να αλλάξει. Η υποτυπώδης παρουσία της Frontex, ελάχιστα συνεισφέρει και αποδίδει στην φύλαξη των Συνόρων. Της Ευρώπης κατά τα λοιπά. Και η Ελλάδα των δέκα εκατομμυρίων ανθρώπων, είναι πολύ μικρή προκειμένου να διαφυλάξει την ασφάλεια των υπόλοιπων τριακοσίων εκατομμυρίων Ευρωπαίων που θεωρητικολογούν …ηθικολογώντας για την μεγαλοψυχία που πρέπει να επιδεικνύεται απέναντι στους κατατρεγμένους.

Κλείνοντάς τους τα δικά τους σύνορα ωστόσο και μη πληρώνοντας το κόστος σε ένα κράτος που παλεύει μαζί με τις νότιες χώρες της Ευρώπης με πενιχρά και ίδια μέσα.

Με παράλληλη παράπλευρη εκτόξευση των δαπανών του κράτους σε τομείς ενδεικτικά όπως: υγεία, παιδεία, αστυνόμευση, εγκληματικότητα κ.λ.π. σε επίπεδα εκτροχιασμού της Κεντρικής εθνικής οικονομίας.

Ανάπτυξη της Ελληνικής (Εσωτερικής ) Αμυντικής Βιομηχανίας , με ανάπτυξη φιλόδοξων σχεδίων που να αφορούν την κατασκευή Βαρέων όπλων , αρμάτων μάχης κλπ σε όλα τα σώματα , με τεχνολογία αιχμής .

Άλλες θέσεις :
  • · Άμεση επαναφορά των μισθών των στελεχών των ενόπλων δυνάμεων και των αποστράτων σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ. (Το αρχικό σποτάκι της ΝΔ έλεγε ότι αυξήσαμε τους μισθούς των στελεχών των ΕΔ). Ιδιαίτερα οι απόστρατοι έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες κρατήσεις. Δεν θα μειωθεί το εφάπαξ των στρατιωτικών καθόσον είναι ανταποδοτικό.
  • · Άμεση εφαρμογή της υπερωριακής απασχόλησης στις Ένοπλες Δυνάμεις. Δεν είναι δυνατόν στελέχη να απασχολούνται όλο το 24ωρο και να μην αμοίβονται ή τουλάχιστον να μην δίνονται απαλλαγές ανάλογα με τα 8ωρα εργασίας όπως συμβαίνει στα Σώματα Ασφαλείας. (Για κάθε 24ωρη υπηρεσία δίνεται 1 απαλλαγή).
  • · Κατάργηση των στρατιωτικών γραφείων Υπουργών και Υφυπουργών με παράλληλη αναβάθμιση του ρόλου των Αρχηγών. Είναι αδιανόητο διορισμένοι πολιτικοί υπάλληλοι να αποφασίζουν (εν ονόματι του κάθε υπουργού) για στρατιωτικά θέματα και κυρίως για θέματα μεταθέσεων.
  • · Εφαρμογή της τριετής θητείας των αρχηγών των γενικών επιτελείων έτσι ώστε να προλαβαίνουν να προσφέρουν.
  • · Άμεση επαναφορά των εκτός έδρας και επιδομάτων παραμεθορίου, για όλο το στρατιωτικό προσωπικό. Προβλέπονται από νομοθεσία. Είναι αδιανόητο στελέχη να μετακινούν τις οικογένειες τους (λόγω μετάθεση και πολλές φορές χωρίς να το επιθυμούν) και να μην αποζημιώνονται για το χρονικό διάστημα που θα παραμείνουν μακριά από το σπίτι τους.
  • · Επανέλεγχος όλων των συμβάσεων και κυρίως των συμβάσεων ΑΩ (Αντισταθμιστικών ωφελημάτων).
  • · Άμεση εφαρμογή της ρύθμισης για όσους έχουν καταταγεί από 1990 έως 1992, ώστε να θεωρηθούν παλαιοί ασφαλιζόμενοι αφού στο Δημόσιο νέος θεωρείται κάποιος που έχει προσληφθεί από το 1993 και μετά. (Είναι έτοιμο εδώ και 2 χρόνια, το είχε ανακοινώσει η Γεννηματά πριν 1 μήνα αλλά τίποτα).


5. ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.

Ανέκαθεν αυτή η χώρα ήταν ένα «χωνευτήρι» ιδεολογιών και πολιτισμών διαφορετικής κουλτούρας. Κατορθώνοντας να ενσωματώσει στον εθνικό της κορμό, όλα τα καλά στοιχεία που συνόδευαν όσους μετεγκαταστάθηκαν εδώ .Έχοντας και ο ίδιος ο Έλληνας αναντίρρητα , πολλές παρεμφερείς εμπειρίες του «εμιγκρέ» από τα μεταναστευτικές του παραστάσεις και από τις χώρες στις οποίες μετεγκαταστάθηκε κερδίζοντας τη ζωή του.

Ο ουρανός αυτής της χώρας συνεπώς είναι ανοιχτός για όλους. Εκείνο που μένει από το πολιτικό σύστημα, είναι να έχουν και όλοι οι κάτοικοι αυτής της χώρας , εν τέλει και τον ίδιο ορίζοντα. Το θέμα της ιθαγένειας πρέπει επιτέλους να διευθετηθεί. Προτείνουμε:

α. Την άμεση απόδοση της Ελληνικής ιθαγένειας σε παιδιά μεταναστών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα.

β. Απόδοση ιθαγένειας, σε όσους από τους μετανάστες εργάζονται φορολογούνται, διαθέτουν ΑΦΜ και έχουν ενταχθεί γενικότερα στον παραγωγικό ιστό της χώρας.

γ. Την καταγραφή των αναγκών των αγορών εργασίας της Ευρώπης και ποσόστωση για την απορρόφηση των μεταναστών που λιμνάζουν στην Ελλάδα και που μπορούν να αποβούν παραγωγικοί και χρήσιμοι και για τις αγορές της Βόρειας Ευρώπης.

δ. Την παροχή ελάχιστης παιδείας σε όσους αποκτήσουν την Ελληνική ιθαγένεια. Με ταυτόχρονο «χτίσιμο» εθνικής συνείδησης.

ε. Την θέσπιση και προσκόμιση της φορολογικής ενημερότητας, προκειμένου να επιτραπεί στους μετανάστες η αποστολή εμβασμάτων στο εξωτερικό. Με διαχρονική καταγραφή του ύψους τους. Αυτοτελή φορολόγηση των εμβασμάτων των μεταναστών στο εξωτερικό, ότανοι αποστολείς στερούνται φορολογικής ενημερότητας. Είτε και όταν τα δηλωθέντα εισοδήματά τους δεν καλύπτουν την αποστολή εμβασμάτων.

στ. Την επαναπροώθηση στις χώρες εισόδου/προέλευσης όλων των λοιπών κατηγοριών που δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές της ιθαγένειας.



6. ΑΝΕΡΓΙΑ

Η εργασία αποτελεί ένα από τα αγαθά του ανθρώπου στις ελεύθερες οικονομίες. Με την ανεργία ως επακόλουθο της οικονομικής κρίσης, να καθιστά ανενεργούς και φτωχούς πολίτες, που μέχρι πρότινος ήταν οι στυλοβάτες της μεσαίας αστικής τάξης. Η πρακτικές, του να συνθλίβεται το κοινωνικό κράτος και οι παροχές του, στο όνομα της πιστοποίησης πρωτογενών πλεονασμάτων, είναι πρακτικές που οδηγούν το λαό στην πείνα και ευθύνονται για χιλιάδες αυτοκτονίες σε αυτή τη χώρα. Η λύση που προτείνεται από την αριστερά, -με τον γιγαντισμό για μια ακόμα φορά του δημόσιου τομέα- είναι λύση που με μαθηματική ακρίβεια θα μας οδηγήσει σε οικονομικές συνθήκες χρεοκοπίας. Η αριστερά εξάλλου, δεν φημίζεται για την παραγωγή κερδών, μέσω της ιδιωτικής παραγωγικής διαδικασίας. Οι μόνες ικανότητεςπου επέδειξε η αριστερά όπου και όταν διακυβέρνησε, ήταν το διαμοίρασμα ενός υφιστάμενου -από τα παλιά- πλούτου. Με νοθευμένα κατά περίπτωση κριτήρια. Η λύση, δεν είναι η δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού κάθε άνεργου με …τροφοδότη λογαριασμό το… δημόσιο ταμείο, μέσω της δημοσιοϋπαλληλίας. Η εργασία βρίσκεται εκεί έξω, στην αγορά. Θαμμένη επιμελώς ίσως, μέσα στην γραφειοκρατία. Και καταχωνιασμένη στην έλλειψη φαντασίας των πολιτικών του οικοσυστήματος.Τέλμα μέσα στο οποίο βολοδέρνει μια ολόκληρη χώρα.

Μαζί με το επιστημονικό της προλεταριάτο. Ένα και μόνο παράδειγμα αρκεί για να καταδείξει την εγκληματική ανεπάρκεια του πολιτικού μας συστήματος:

Η δικαιοσύνη και το δικονομικό σύστημα γενικότερα, είναι ένας από τους πιο …κερδοφόρους τομείς της δημόσιας διοίκησης! ΜΕ τα κατ΄αποκοπήν και ανά δικαζόμενη περίπτωση, δικαστικά έξοδα. Με τα παράβολα και τα χαρτόσημα. Με τις (φορολογημένες) αμοιβές των δικηγόρων. Και το βασικότερο: Με την εξαγορά των ποινών.

Στα πάσης φύσεως δικαστήρια της χώρας ωστόσο, λιμνάζουν εκατοντάδες χιλιάδες –αν όχι εκατομμύρια υποθέσεις- που δεν έχουν πάρει ακόμα σειρά για τα ακροατήρια.

Αν συνυπολογίσει κάποιος και τις αλλεπάλληλες αναβολές ( με καταλογισμό δικαστικών εξόδων και σ΄ αυτές τις περιπτώσεις) μέχρι να προσδιοριστεί νέα δίκη, τότε οι υποθέσεις που εκκρεμούν διπλασιάζονται, τριπλασιάζονται και τετραπλασιάζονται σε κάποιες περιπτώσεις ενδεχομένως. Η δικαιοσύνη στατιστικά στην Ελλάδα, απονέμεται μετά από πέντε, επτά, οκτώ και δέκα χρόνια ενδεχομένως. Με αποτέλεσμα πολλές υποθέσεις να φτάνουν στην παραγραφή.

Με τον άμεσο διορισμό 20 χιλιάδων δικαστών, την παράπλευρη δραστηριοποίηση ικανού αριθμού διοικητικών υπαλλήλων, την ανάθεση των εκατοντάδων χιλιάδων υποθέσεων που θα εκδικαστούν πολύ νωρίτερα σε δικηγόρους και όλα τα λοιπά παρελκόμενα, απ΄τη μια δίνεται δουλειά σε τουλάχιστον πενήντα χιλιάδες σημερινούς άνεργους. Χωρίς το παραμικρό πρόσθετο δημοσιονομικό κόστος. Με την πάσης φύσεως παραγωγή νέων (κρατικών ή προς φορολόγηση ) εσόδων να προσδιορίζεται κατ΄ ελάχιστο και ανά έτος στα 35-40 δισεκατομμύρια ευρώ!!! (και αυτά προ της ενδεχόμενης εξαγοράς των ποινών)

Για τους υπόλοιπους κατά συνθήκην άνεργους της χώρας λοιπόν και μέχρι την επανεκκίνηση της οικονομίας και τον επαναπροσδιορισμό μιας νέας εργασιακής ταυτότητας προτείνουμε:
  • · Την κατηγοριοποίηση της ανεργίας σε: Νέων, πτυχιούχων, μακροχρόνια άνεργων, γυναικών κ.λ.π.

  • · Την πλήρη ιατροφαμακευτική κάλυψη όλων των ανέργων.

  • · Την επέκταση της επιδότησης της ανεργίας μέσω του ΟΑΕΔ, για όσο καιρό η ανεργία μαστίζει συγκεκριμένες ειδικότητες/επαγγέλματα/χρόνο.

  • · Την αυστηροποίηση των ελέγχων σε εργοδοτικές οργανώσεις και επιχειρήσεις με τον μηδενισμό της μαύρης εργασίας.

  • · Την κατά 100% χρηματοδότηση γεωργικών και κτηνοτροφικών μονάδων πρωτογενούς παραγωγής, με ταυτόχρονη θέσπιση , φοροαπαλλαγών, φορολογικών και λοιπών ελαφρύνσεων, επιδοτήσεων κλπ, για τον αναπροσανατολισμό των άνεργων σε δραστηριότητες που «έρθεψαν» τη χώρα στις προηγούμενες οικονομικές κρίσεις.

  • · Την υποχρεωτική και μέσω ΟΑΕΔ αναζήτηση και εύρεση εργασίας των ανέργων. Με υποχρεωτική παράλληλη ανακοίνωση των νέων θέσεων από τις επιχειρήσεις.

  • · Την επέκταση της ιδιότητας του ανέργου σε όσους εργάζονται (σύμφωνα με το νόμο) με συμβάσεις περιορισμένου ωραρίου και για λιγότερες από 4 ώρες ημερησίως.

  • · Την δια παντός διαγραφή των ανέργων από τα αντίστοιχα μητρώα ανεργίας, μετά την τρίτη άρνηση ανάληψης εργασίας.

  • · Την ουσιαστική σύνδεση με μέγιστη βαθμολόγηση της Ανεργίας-Απασχόλησης με όλα τα Χρηματοδοτούμενα και Συνχρηματοδοτούμενα προγράμματα Επιδοτήσεων .


7. ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ/ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

Οι ανεπιτυχείς έως και αποτυχημένες επιλογές του παρελθόντος για την καταπολέμηση της ανεργίας, στατιστικά, ήταν ασυντόνιστες, ευκαιριακές και χωρίς τον παραμικρό πραγματιστικό οπτικό ορίζοντα. Με αποτέλεσμα, τα όποια κονδύλια και οι όποιες προσπάθειες για επανένταξη των άνεργων στην κοινωνία της εργασίας να είναι αυτοτελώς καταδικασμένες. Καταλήγοντας στην δίκην ελεημοσύνης παροχή μερικών μισθών-υπό τύπον μαθητείας σε σχολές του ΟΑΕΔ και παροχής υπηρεσιών την τοπική αυτοδιοίκηση – σε νοικοκυριά που χρειάζονταν, κάτι περισσότερο από μερικές ασπιρίνες στην απελπιστική κατά τα άλλα οικονομική κατάστασή τους.

Άμεσα λοιπόν πρέπει να συνδεθούν τα διαθέσιμα κονδύλια, που κατατείνουν στην πάταξη της ανεργίας -είτε από τα κοινοτικά κονδύλια του ΕΣΠΑ είτε από τους εθνικούς πόρους-, με την ευθεία αναλογική αύξηση των θέσεων απασχόλησης. Σε όλους τους τομείς της παραγωγής.

Με κάθετη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών. Με ελεύθερη ταυτόχρονη επιλογή του εργαζόμενου, ανάμεσα σε ιδιωτικό ή δημόσιο φορέα ασφάλισης υγείας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Ακόμα-ακόμα και συνταξιοδοτικού αντίστοιχου προγράμματος.

Με ελεύθερη επιλογή τέλος και της ασφαλιστικής/συνταξιοδοτικής κλάσης από την πλευρά του εργαζόμενου που προσλαμβάνεται. Με ευθεία αντιστοίχηση των -υποχρεωτικά σήμερα- καταβαλλομένων ασφαλιστικών εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών ιδιαίτερα, στην ανώτατη-ντε και καλά- ασφαλιστική βαθμίδα. Με αμφίβολη ανταποδοτικότητα στο άμεσο μέλλον.



8. ΦΥΣΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ/ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Πολύ κουβέντα γίνεται τα τελευταία χρόνια, για τον υπεδάφιο πλούτο της χώρας. Σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο κατά βάσιν. Και σε άλλα σπάνια ορυκτά και μεταλλεύματα σε δεύτερο πλάνο. Με καθυστέρηση αρκετών δεκαετιών. Πράγμα, συνηθισμένο γι αυτή τη χώρα. Και σε εποχές κατά τις οποίες, η υπερθέρμανση του πλανήτη και οι γενικότερες περιβαλλοντολογικές συνθήκες, καθιστούν ολοένα και προβληματικότερες τις συνθήκες εκμετάλλευσης των ορυκτών αποθεμάτων. Οι προσεγγίσεις του φυσικού μας αυτού πλούτου ωστόσο , είναι προσεγγίσεις κοντόφθαλμες και εγωκεντρικές. Με νοοτροπία ιδιοκτησίας, ….οικονομική εστίαση και ανταποδοτικότητα στην προσεχή δεκαετία μόλις.

Για την …εφάπαξ απαλλαγή της χώρας από τα εξωτερικό χρέος. Ένα εξωτερικό χρέος γέννημα-θρέμμα της γενιάς μας…

Η δική μας θέση επί του θέματος, είναι ριζικά αντίθετη και απέχει από αυτήν την πρακτική, της γενοκτονίας των απογόνων . Δεν είμαστε καθόλου διατεθειμένοι να συμπράξουμε στο ….φιλολογικό μνημόσυνο και την αποκλήρωση της επόμενης από τη δική μας γενιάς, από τα κληροδοτήματα της φύσης. Υιοθετώντας χωρίς αστερίσκους και παραπομπές την φιλοσοφία των ιθαγενών Ινδιάνων της Αμερικής:

«Τη γη που ζούμε, δεν την κληρονομήσαμε από τους προγόνους. Τη δανειζόμαστε από τους απογόνους»

Σε μια χώρα λοιπόν όπου: Ο ΗΛΙΟΣ, Ο ΑΝΕΜΟΣ, ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΚΥΜΜΑ, Η ΠΑΝΙΔΑ, ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ και πολλά ακόμα φυσικά ή ανανεώσιμα στοιχεία και υποπροϊόντα, μπορούν να παράγουν ΕΝΕΡΓΕΙΑ, οι εναλλακτικές ενεργειακές πηγές της, είναι τα ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ. Και εκεί εστιάζουμε. Με κρατική χρηματοδότηση εξοπλισμού και περιορισμό (έως και μηδενισμό) των φορολογικών επιβαρύνσεων, στην παραγωγή ενέργειας ειδικά.



9. ΓΕΩΡΓΙΑ/ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ

Η Ελλάδα εισάγει το 75% περίπου των προϊόντων εστίασης κρέατος, από την Ευρώπη και τρίτες χώρες. Με τιμή ανά κιλό για το μοσχαρίσιο κρέας από 2,5-3,5 ευρώ!!! Στο διαβόητο τραπέζι της…νοικοκυράς, είναι τελικά πιο φτηνό ένα κιλό κρέας (εισαγόμενο), από ότι τα…. καταφρονεμένα αγροτικά προϊόντα που παράγει ο τόπος. Όταν ένα κιλό ελιάς Καλαμάτας για παράδειγμα, κοστίζει στην Ελληνίδα νοικοκυρά από 7,5 έως 9 ευρώ!!! Με τα ελληνικά κρέατα να προσφέρονται στο ράφι, σε διπλάσιες και τριπλάσιες τιμές από ότι τα εισαγόμενα. Και με τιμές παραγωγού σχεδόν εξευτελιστικές…

Είναι προφανές πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά, στην όλη παραγωγική αλυσίδα. Ενδεχομένως και στο κάθε κρίκο αυτής της αλυσίδας μεμονωμένα

***Από το κόστος και την υπερφορολόγηση των πρώτων υλών και ζωοτροφών στην Ελλάδα,

*** Από το κόστος της ενέργειας και της μηχανοποίησης των εργασιών,

***Από το εργατικό κόστος της συλλογής των καρπών της τυποποίησης και μεταποίησης των προϊόντων

***Από το κόστος των μεταφορικών, διοδίων κ.λ.π.

***Από την ασυδοσία και ατιμωρησία των μεταπρατών,

***Από την επικυριαρχία των -στα λόγια και μόνο- ξορκισμένων καρτέλ του στησίματος των τιμών,

***Από…Από….Από…

Τις οικονομικές μας προτάσεις για την πρωτογενή αγροτική παραγωγή και τις κατά συνθήκην δουλείες που σέρνει πίσω της , θα τις αυτονομήσουμε, αναπτύξουμε και εξειδικεύσουμε στο ολοκληρωμένο οικονομικό μας πρόγραμμα αμέσως πιο κάτω.

Η πολιτική μας βούληση επί του παρόντος, για την εξάλειψη της μάστιγας των μεσαζόντων συμπυκνώνεται σε μια απλή ιδέα:

Στην ανέγερση και δημιουργία ενός εμπορικού κέντρου ανά δήμο. Εμπορικό κέντρο στο οποίο οι ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ είτε και οι ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ τους και μόνο (με όλες τις συνακόλουθες πιστοποιήσεις) θα συναλλάσσονται απευθείας με το καταναλωτικό κοινό, διαθέτοντας τα προϊόντα τους χωρίς μεσάζοντες… Με ένα χαμηλό ποσοστό από την πλευρά των δήμων επί του τζίρου, ως αντιστάθμισμα των λειτουργικών και διοικητικών εξόδων των εμπορικών Κέντρων. Και από εκεί και πέρα ο καταναλωτής και η ελεύθερη αγορά θα διαμορφώνουν την σύνθεση των προϊόντων «στο ράφι» που θα πωλούνται στα πρότυπα αυτά εμπορικά κέντρα με αμιγείς προδιαγραφές ελεύθερης οικονομίας και κανόνες προσφοράς/ζήτησης.